Prowadzisz bloga i chcesz, aby publikowane przez Ciebie treści docierały do jak najszerszego grona czytelników? Zastanawiasz się, czy pozycjonowanie bloga jest w ogóle możliwe? Sprawdź, jakie działania SEO możesz podjąć,…
Content
- ContentSEOSocial
Emoji – jak dodać je na stronie i czy mają wpływ na SEO?
Autor InClickAutor InClickW wynikach wyszukiwania pojawia się nie tylko tekst i zdjęcia, ale również inne elementy, dzięki którym możesz zwrócić uwagę użytkowników swojej strony na dany wynik w SERP-ach (Search Engine Results…
Meta title to po prostu tytuł strony, który widzisz w zakładce przeglądarki, a najczęściej możesz go również zobaczyć na liście wyników w Google, Bingu czy Yahoo i w innych wyszukiwarkach.…
W niewielkim mieście na wschodzie Polski mieszka młoda kobieta, której pasją jest tworzenie makram. Nazywajmy ją Paulina. Paulina założyła stronę internetową, na której chce sprzedawać produkty, a także bloga, na…
Marketing treści to strategia, która ma na celu skuteczne pozyskiwanie klientów dzięki publikacji materiałów, które są ciekawe, atrakcyjne, angażujące i najzwyczajniej w świecie przydadzą się do czegoś czytelnikom, słuchającym czy…
Content marketing jest bardzo istotną strategią, w ramach której można pozyskiwać nowych klientów poprzez dostarczanie im wartościowych, angażujących treści. Sam proces planowania strategii i jej realizacja są czasochłonne i wymagają…
- ContentSocial
Content marketing i social media – jak przyciągnąć klientów?
Autor InClickAutor InClickWielu firmom zależy na skutecznej reklamie własnych produktów oraz usług. Pozyskiwanie nowych klientów przekłada się na większe zyski, więc nic w tym dziwnego. Bardzo ważnym miejscem, w którym można niedrogo…
Szczególną rolę w prowadzeniu i promowaniu biznesu w sieci pełnią teksty reklamowe. Tego rodzaju content realnie wpływa na konwersje. Co więcej, jest ich podstawą, bo zdobycie klientów bez wykorzystania treści…
Firmy, które prowadzą własną stronę internetową, bardzo często podejmują decyzję o założeniu bloga, gdzie na bieżąco publikowane są ciekawe i wartościowe treści. Jak się okazuje, nie tylko sam tekst wpływa…
Choć jeszcze kilkanaście lat temu działania marketingowe skupiały się głównie na kampaniach ATL, czyli reklamie zewnętrznej realizowanej przy pomocy mediów takich jak telewizja, radio lub prasa, to dzisiaj priorytetem dla…