Praca nad kampanią Google Ads nie powinna opierać się wyłącznie na jej optymalizacji. Po zakończeniu niezbędnych działań ułatwiających osiągnięcie zamierzonej konwersji, warto również wykonać skrupulatny audyt, dzięki któremu wskażemy mocne…
e-commerce
- e-commerceSEO
Jak zrobić sortowanie i filtrowanie w sklepie internetowym – czym jest nawigacja fasetowa?
Autor InClickAutor InClickNawigacja fasetowa, nazywana również aspektową lub wyszukiwaniem według kategorii to rodzaj nawigacji po stronie internetowej pozwalającej niemal dowolnie filtrować wyniki wyszukiwania. Kryteria filtrowania są niezwykle przydatne dla klientów sklepów internetowych…
Optymalizując swój sklep internetowy, zwróć uwagę zarówno na aspekty techniczne, jak i na warstwę tekstową. Przyjrzyj się także temu, czy spełnia on standardy UX. Odpowiednio zaprojektowana struktura Twojego e-commerce sprawi,…
Reklama w Google Ads to nie tylko linki w wynikach wyszukiwania. W ramach tej platformy możesz docierać ze swoim przekazem także za pomocą kreacji graficznych. Mogą się one wyświetlać w…
- e-commerceMarketingSEM
Tworzenie listy wykluczających słów kluczowych w Google Ads
Autor InClickAutor InClickDzięki Google Ads możesz docierać do klientów, którzy są zainteresowani takimi usługami, które oferujesz. Problem tkwi jednak w tym, że bez odpowiedniej konfiguracji słów kluczowych może się okazać, że wśród…
Chcesz zainwestować w reklamę w ramach Google Ads? Przed Tobą kilka decyzji, które musisz podjąć na etapie przygotowywania kampanii. Oczywiście chcesz tak gospodarować środkami, aby uzyskać jak najwyższy zwrot z…
Korzystanie z reklamy w Google Ads daje możliwość dotarcia do użytkowników wyszukiwarki Google (i nie tylko) dosłownie z dnia na dzień. Wystarczy, że skonfigurujesz kampanię. Zaletą takich działań jest to,…
- e-commerceSEO
Jak poradzić sobie z kanibalizacją słów kluczowych na stronie?
Autor InClickAutor InClickTworząc treści na swoją stronę WWW, powinieneś działać według ustalonego planu. Znaczenie ma wiele kwestii, choćby optymalizacja pod najważniejsze frazy. Zdarza się, że na tym etapie dojdzie do popełnienia błędów,…
W zdecydowanej większości najpopularniejszych sklepów WWW znajdziesz opisy kategorii i podkategorii. Są one różnej długości, umieszczone w różnych częściach danej podstrony, mają odmienną konstrukcję, więc skąd masz wiedzieć, które są…
Twój sklep już działa, wprowadziłeś do niego towary, ceny są atrakcyjne, ale mimo wszystko nie generujesz sprzedaży? Ten problem wynikać może z wielu przyczyn, natomiast możesz podjąć kroki, dzięki którym…