Praca marketingowca to nie tylko kreatywne działania, ale w dużej mierze ogrom analityki. Codziennie trafiają do nas tysiące danych, z których trzeba wyciągnąć te najważniejsze. Mnogość informacji, którymi jesteśmy atakowani,…
Marketing
Prowadzenie działań marketingowych nie jest obecnie łatwym działaniem. Ciągle zmieniające się trendy i narzędzia, a także konieczność stałego odpowiadania na zmieniające się potrzeby konsumentów wymaga od nas – przedsiębiorców- bycia…
Każdy kolejny rok przez marketingowców nazywany jest rokiem video. Filmy w promocji mają coraz większe znaczenie i do młodych odbiorców przemawiają o wiele lepiej niż tekst czy obraz. Zdobywają one…
Nowoczesna, dopasowana do aktualnie obowiązujących trendów strona internetowa jest jednym z czynników, który w dużym stopniu wpływa na pozyskiwanie nowych klientów. Co zrobić, aby strona firmowa była bardziej skuteczna i…
Identyfikacja wizualna jest jednym z podstawowych elementów umożliwiających kreowanie wizerunku firmy, budowania jej tożsamości oraz świadomości konsumenckiej. Wbrew ogólnie panującym przekonaniom tożsamość wizualna marki to nie tylko stylowe logo oraz…
Obecnie coraz więcej firm rozważa możliwość nawiązania współpracy z influencerami, będącymi filarem efektywnej rekomendacji, czyli liderami opinii w danej branży. Czym jest modny w ostatnich czasach influencer marketing? Jak wpływa…
Decydując się na otworzenie własnej działalności gospodarczej, nie można liczyć na osiągnięcie sukcesu bez podjęcia odpowiednich działań marketingowych. Wbrew ogólnie panującym przekonaniom marketing to nie tylko reklama, to także świetny…