Co to marketing
Tworząc kampanię w Google Ads, masz możliwość skorzystania z dziesiątek różnych rozwiązań, dzięki którym jesteś w stanie uatrakcyjnić reklamę, zawęzić grono jej odbiorców i ogólnie kierować ją tak, aby było…
Co to marketing
Tworząc kampanię w Google Ads, masz możliwość skorzystania z dziesiątek różnych rozwiązań, dzięki którym jesteś w stanie uatrakcyjnić reklamę, zawęzić grono jej odbiorców i ogólnie kierować ją tak, aby było…
Biorąc pod uwagę nieustannie zmieniające się zachowania konsumentów i doświadczenia im towarzyszące podczas korzystania z wyszukiwarek, Google postanowił wprowadzić dodatkowy, zautomatyzowany typ płatnych kampanii PPC – Performance Max. Są dostępne…
Reklamując się w sieci, możesz docierać do przeróżnych odbiorców. Problem tkwi jednak w tym, że tylko pewna część z około 30 milionów internautów w Polsce to Twoi potencjalni klienci. Skoro…
Prowadzisz stacjonarny sklep? Zatem w zdecydowanej większości przypadków Twoimi odbiorcami jest lokalna społeczność – z tego samego miasta lub dzielnicy, ale również osoby, które akurat przejeżdżają przez Twoją miejscowość. Warto…
Praca nad kampanią Google Ads nie powinna opierać się wyłącznie na jej optymalizacji. Po zakończeniu niezbędnych działań ułatwiających osiągnięcie zamierzonej konwersji, warto również wykonać skrupulatny audyt, dzięki któremu wskażemy mocne…
Prowadzisz bloga i chcesz, aby publikowane przez Ciebie treści docierały do jak najszerszego grona czytelników? Zastanawiasz się, czy pozycjonowanie bloga jest w ogóle możliwe? Sprawdź, jakie działania SEO możesz podjąć,…
Korzystanie z emoji jest oczywiście standardem w serwisach społecznościowych. Używamy ich w komentarzach, pojawiają się we wpisach na fanpejdżach, a nawet w reklamach. Czy jednak aby na pewno jest to…
Tworząc kampanię w Google Ads, oczekujesz, że przyniesie Ci ona znakomite wyniki – klientów, większą rozpoznawalność marki, zainteresowanych Twoimi usługami i nie tylko. Wpłacasz pewne środki i nastawiasz się na…
Tagowanie UTM jest znakomitym sposobem na monitorowanie wyników prowadzonych działań marketingowych. Najczęściej wykorzystuje się je w kampaniach w serwisach społecznościowych, w e-mail marketingu, kampaniach banerowych, a w Google Ads możesz…
Ręczne tworzenie raportów nie należy do ulubionych czynności specjalistów, którzy zajmują się marketingiem. Jest to zadanie często czasochłonne, żmudne, przy czym trzeba jeszcze pamiętać o wymaganiach poszczególnych klientów, a te…