Google Ads dostarcza Ci wielu szczegółowych danych na temat realizowanych kampanii. Zapewne korzystasz z tagowania automatycznego, czego efektem jest przekazywanie oczekiwanych informacji o ruchu do Google Analytics. Jeśli jednak używasz…
Marketing
Reklama w Google Ads to nie tylko linki w wynikach wyszukiwania. W ramach tej platformy możesz docierać ze swoim przekazem także za pomocą kreacji graficznych. Mogą się one wyświetlać w…
- e-commerceMarketingSEM
Tworzenie listy wykluczających słów kluczowych w Google Ads
Autor InClickAutor InClickDzięki Google Ads możesz docierać do klientów, którzy są zainteresowani takimi usługami, które oferujesz. Problem tkwi jednak w tym, że bez odpowiedniej konfiguracji słów kluczowych może się okazać, że wśród…
Twój sklep już działa, wprowadziłeś do niego towary, ceny są atrakcyjne, ale mimo wszystko nie generujesz sprzedaży? Ten problem wynikać może z wielu przyczyn, natomiast możesz podjąć kroki, dzięki którym…
Szukasz wykonawcy kampanii SEO i zebrałeś kilka ofert? Możesz mieć problem z podjęciem decyzji, jeżeli podobne działania zostały wycenione bardzo różnie. Czy zatem powinieneś wybrać najtańszą propozycję? Nie – porównaj…
Remarketing to narzędzie, które powinien znać każdy przedsiębiorca działający w branży e-commerce. Prowadzić można go za pomocą Google Ads. Aby to jednak było możliwe, konieczne jest stworzenie list remarketingowych. Tworzy…
Reklamy Ads to te najpopularniejsze. Korzystają z nich zarówno e-sklepy, jak i firmy oferujące swoje usługi w sieci. Ich celem może być zarówno zwiększenie zysków ze sprzedaży, jak i budowa…
We współczesnym świecie liczą się tylko efektywne działania marketingowe. Nikt nie chce wydawać budżetów na działania, które nie przełożą się na zysk firmy i dobrze. Sprawia to jednak, że wielu…
Praca marketingowca to nie tylko kreatywne działania, ale w dużej mierze ogrom analityki. Codziennie trafiają do nas tysiące danych, z których trzeba wyciągnąć te najważniejsze. Mnogość informacji, którymi jesteśmy atakowani,…
Prowadzenie działań marketingowych nie jest obecnie łatwym działaniem. Ciągle zmieniające się trendy i narzędzia, a także konieczność stałego odpowiadania na zmieniające się potrzeby konsumentów wymaga od nas – przedsiębiorców- bycia…