Remarketing to narzędzie, które powinien znać każdy przedsiębiorca działający w branży e-commerce. Prowadzić można go za pomocą Google Ads. Aby to jednak było możliwe, konieczne jest stworzenie list remarketingowych. Tworzy…
SEM
Remarketing kojarzy się przede wszystkim z banerami Google. Podążają z one za użytkownikami sieci, można nawet powiedzieć, że prześladują ich. W rzeczywistości jednak mają one przypominać o porzuconym koszyku, niedokończonych…
Reklamy Ads to te najpopularniejsze. Korzystają z nich zarówno e-sklepy, jak i firmy oferujące swoje usługi w sieci. Ich celem może być zarówno zwiększenie zysków ze sprzedaży, jak i budowa…
- e-commerceSEM
Jak zaplanować strategię reklam Ads dla sklepu internetowego?
Autor InClickAutor InClickReklamy w wyszukiwarce Google, czyli linki sponsorowane Ads uznawane są za jedną z najlepszych form reklamy dla sklepów internetowych. Pozwalają pozyskać wartościowy ruch, nowe leady, a w konsekwencji zwiększyć zyski…
W XXI wieku spotkać możemy biznesy nieprawdopodobne – sprzedające towary czy usługi niecodzienne, nietypowe. Natrafiając na taką ofertę, rodzi się w nas pytanie: jakim cudem taki biznes funkcjonuje, jak się…
Google to wyszukiwarka, której nikomu nie trzeba przedstawiać. Zapewne korzystasz z niej codziennie, szukając potrzebnych Ci informacji do pracy czy w życiu codziennym. Jednym z powodów jej popularności jest wysoka…
Co zrobić, aby zarabiać więcej? Jak przyciągnąć klientów do swojego sklepu internetowego? Jak poprawić wskaźnik konwersji? Te pytania zadaje sobie każdy przedsiębiorca działający w Internecie. Szukając odpowiedzi na nie, na…
Przedsiębiorcy, którzy swoje produkty sprzedają w Internecie, chętnie korzystają z kampanii produktowych. Te uznawane są za jedną z najskuteczniejszych form do zachęcenia odbiorców do zakupów online. Jeszcze do niedawna takie…
Praca marketingowca to nie tylko kreatywne działania, ale w dużej mierze ogrom analityki. Codziennie trafiają do nas tysiące danych, z których trzeba wyciągnąć te najważniejsze. Mnogość informacji, którymi jesteśmy atakowani,…
Każdy kolejny rok nazywany jest przez marketingowców rokiem video. Niewątpliwie w 2021 roku znaczenie contentu video znowu wzrośnie, będziemy oglądać je częściej, chętniej wchodzić z nim w integrację, bardziej angażować…