Google Ads, dawniej AdWords, to platforma reklamowa Google, która pozwala na wyświetlanie reklam w różnych formatach, takich jak tekstowe, graficzne, wideo i reklamy mobilne. Korzystanie z tej platformy ma wiele…
SEM
-
-
Tworząc kampanię w Google Ads, masz możliwość skorzystania z dziesiątek różnych rozwiązań, dzięki którym jesteś w stanie uatrakcyjnić reklamę, zawęzić grono jej odbiorców i ogólnie kierować ją tak, aby było…
-
SEMCo to marketing
Jak optymalizować kampanie Performance Max? – jakie są ich zalety i wady, czym się wyróżniają, a także, kiedy warto je tworzyć?
Autor Dominik BigosińskiAutor Dominik BigosińskiBiorąc pod uwagę nieustannie zmieniające się zachowania konsumentów i doświadczenia im towarzyszące podczas korzystania z wyszukiwarek, Google postanowił wprowadzić dodatkowy, zautomatyzowany typ płatnych kampanii PPC – Performance Max. Są dostępne…
-
Reklamując się w sieci, możesz docierać do przeróżnych odbiorców. Problem tkwi jednak w tym, że tylko pewna część z około 30 milionów internautów w Polsce to Twoi potencjalni klienci. Skoro…
-
Prowadzisz stacjonarny sklep? Zatem w zdecydowanej większości przypadków Twoimi odbiorcami jest lokalna społeczność – z tego samego miasta lub dzielnicy, ale również osoby, które akurat przejeżdżają przez Twoją miejscowość. Warto…
-
SEMCo to marketinge-commerce
Jak wykonać audyt kampanii Google Ads? Poradnik 2022!
Autor Dominik BigosińskiAutor Dominik BigosińskiPraca nad kampanią Google Ads nie powinna opierać się wyłącznie na jej optymalizacji. Po zakończeniu niezbędnych działań ułatwiających osiągnięcie zamierzonej konwersji, warto również wykonać skrupulatny audyt, dzięki któremu wskażemy mocne…
-
Standardem w reklamach w Google są kampanie brandowe, tzn. takie, w których w treści wykorzystano nazwę danej marki. Tylko w jakim celu masz stawiać na takie działania, skoro i tak…
-
Żeby kampania Google Ads okazała się rentowna, nie wystarczy wprowadzić podstawowych danych, przygotować reklam, a następnie pozostawić wszystkiego samemu sobie. Powinieneś testować, analizować i korzystać z przeróżnych możliwości, które daje…
-
SEM
Reklamy PLA czy DSA – co wybrać w e-commerce? Porównanie!
Autor Dominik BigosińskiAutor Dominik BigosińskiReklamodawcy lokują dostępne środki na różne typy reklam. Podstawowymi są kampanie PLA oraz DSA, natomiast w zależności od poziomu zaawansowania konkretnych sklepów internetowych jedne z nich okażą się znacznie korzystniejszą…
-
SEM
Jak ocenić efektywność płatnych reklam w Google?
Autor Dominik BigosińskiAutor Dominik BigosińskiOcena efektywności płatnych reklam Google jest aktualnie bardzo ułatwiona na skutek zaawansowanych narzędzi analitycznych umożliwiających weryfikację każdego wykonanego ruchu. Dzięki tym działaniom wyprzedzisz konkurencję, regularnie poprawiając niezbędne aspekty własnej kampanii,…