Korzystanie z emoji jest oczywiście standardem w serwisach społecznościowych. Używamy ich w komentarzach, pojawiają się we wpisach na fanpejdżach, a nawet w reklamach. Czy jednak aby na pewno jest to…
Social
Facebook daje Ci różne możliwości pod względem promocji Twojej działalności. Możesz prowadzić fanpage, korzystać z płatnej reklamy i nie tylko. W momencie, kiedy zarządzasz tym wszystkim z jednego profilu prywatnego,…
Każdego dnia ze swojego konta na Facebooku korzysta 1,9 mld ludzi. Według Gemius w Polsce ten serwis społecznościowy ma ponad 21 mln użytkowników. Tak ogromna popularność powoduje, że w planie…
Jeszcze kilkanaście lat temu prężnie działały polskie fora internetowe, które powstawały w ogromnej liczbie. Później nadszedł moment, w którym ta formuła komunikacji w sieci w zasadzie się wyczerpała, a związane…
- ContentSEOSocial
Emoji – jak dodać je na stronie i czy mają wpływ na SEO?
Autor InClickAutor InClickW wynikach wyszukiwania pojawia się nie tylko tekst i zdjęcia, ale również inne elementy, dzięki którym możesz zwrócić uwagę użytkowników swojej strony na dany wynik w SERP-ach (Search Engine Results…
Remarketing kojarzy się przede wszystkim z banerami Google. Podążają z one za użytkownikami sieci, można nawet powiedzieć, że prześladują ich. W rzeczywistości jednak mają one przypominać o porzuconym koszyku, niedokończonych…
W XXI wieku spotkać możemy biznesy nieprawdopodobne – sprzedające towary czy usługi niecodzienne, nietypowe. Natrafiając na taką ofertę, rodzi się w nas pytanie: jakim cudem taki biznes funkcjonuje, jak się…
Konkurs w social mediach wydaje się doskonałym pomysłem na zaangażowanie fanów, pozyskanie nowych polubień, promocje firmy. Niedoświadczonym „ogarniaczą” mediów społecznościowych wydaje się, że wystarczy zaproponować nagrodę i wszystkie te cele…
Przeprowadzenie audytu social media to pierwszy krok w budowaniu skutecznej strategii działania na platformach takich jak Facebook, Instagram, Twitter czy LinkedIn. Pozwala ocenić, czy wysiłek włożony w prowadzenie profili przynosi…
Instagram to coraz popularniejsza platforma mediów społecznościowych. Można na niej spotkać przede wszystkim osoby młode, które już są lub dopiero będą konsumentami. Badania wskazują, że Instagram dla nich jest nie…