Opinie klientów mogą wywoływać w nas jako konsumentach różne uczucia. Często polegamy na nich, pomagając sobie w dokonywaniu własnych zakupów. A jako właściciele firm wiemy, jak ważne są one dla…
Social
-
-
Korzystanie z emoji jest oczywiście standardem w serwisach społecznościowych. Używamy ich w komentarzach, pojawiają się we wpisach na fanpejdżach, a nawet w reklamach. Czy jednak aby na pewno jest to…
-
Facebook daje Ci różne możliwości pod względem promocji Twojej działalności. Możesz prowadzić fanpage, korzystać z płatnej reklamy i nie tylko. W momencie, kiedy zarządzasz tym wszystkim z jednego profilu prywatnego,…
-
Każdego dnia ze swojego konta na Facebooku korzysta 1,9 mld ludzi. Według Gemius w Polsce ten serwis społecznościowy ma ponad 21 mln użytkowników. Tak ogromna popularność powoduje, że w planie…
-
Jeszcze kilkanaście lat temu prężnie działały polskie fora internetowe, które powstawały w ogromnej liczbie. Później nadszedł moment, w którym ta formuła komunikacji w sieci w zasadzie się wyczerpała, a związane…
-
ContentDarmowe porady SEOSocial
Emoji – jak dodać je na stronie i czy mają wpływ na SEO?
Autor InClickAutor InClickW wynikach wyszukiwania pojawia się nie tylko tekst i zdjęcia, ale również inne elementy, dzięki którym możesz zwrócić uwagę użytkowników swojej strony na dany wynik w SERP-ach (Search Engine Results…
-
Remarketing kojarzy się przede wszystkim z banerami Google. Podążają z one za użytkownikami sieci, można nawet powiedzieć, że prześladują ich. W rzeczywistości jednak mają one przypominać o porzuconym koszyku, niedokończonych…
-
W XXI wieku spotkać możemy biznesy nieprawdopodobne – sprzedające towary czy usługi niecodzienne, nietypowe. Natrafiając na taką ofertę, rodzi się w nas pytanie: jakim cudem taki biznes funkcjonuje, jak się…
-
Konkurs w social mediach wydaje się doskonałym pomysłem na zaangażowanie fanów, pozyskanie nowych polubień, promocje firmy. Niedoświadczonym „ogarniaczą” mediów społecznościowych wydaje się, że wystarczy zaproponować nagrodę i wszystkie te cele…
-
Przeprowadzenie audytu social media to pierwszy krok w budowaniu skutecznej strategii działania na platformach takich jak Facebook, Instagram, Twitter czy LinkedIn. Pozwala ocenić, czy wysiłek włożony w prowadzenie profili przynosi…