Strona główna Cennik pozycjonowania stron i sklepów internetowych

Cennik pozycjonowania stron i sklepów internetowych

Autor InClick

Cennik pozycjonowania stron składa się z następujących elementów:

  • linkbuildingu w różnorodnej formie
  • usług copywriterskich
  • konsultacji oraz przesyłaniu rekomendacji
  • raportowaniu prac
  • monitorowaniu słów kluczowych oraz serwisu
  • obsłudze wizytówki Google Moja Firma

Jeżeli interesuje się dokładna wycena kosztów pozycjonowania strony wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń i przedstaw swoje oczekiwania.

Cennik pozycjonowania uzależniony jest od wielu czynników takich jak konkurencja na rynku, budżet na działania seo, wybrane słowa kluczowe i kilka innych.

    Ile kosztuje pozycjonowanie stron 2022?

    Koszt pozycjonowania stron internetowych bardzo mocno zależy od zakresu działań, które musimy przeprowadzić (audyt, analiza historii, czy serwis rozpoczyna działalność) oraz konkurencyjności w danej branży (z kim konkurujemy i od jak dawna konkurencja inwestuje w działania SEO). Cena za pozycjonowanie stron oscyluje w granicach od 1200 zł do kilkudziesięciu tysięcy zł netto miesięcznie.

    Cennik pozycjonowania stron na rok 2022 – przykłady

    UsługaCenaUwagi
    Pozycjonowanie lokalneod 1900 zł nettomałe firmy lokalne i usługowe np. pralnie
    Pozycjonowanie firm usługowychod 2900 zł nettomałe i średnie firmy
    Pozycjonowanie sklepów internetowychod 3900 zł nettomałe sklepy internetowe oraz firmy usługowe
    Cennik pozycjonowania dedykowanegood 4900 zł nettoduże firmy i sklepy
    Cennik analizy konkurencjiod 6900 zł nettowycena pozycjonowania na życzenie

    Przykładowe pakiety z cennikiem

    Na cenę każdego pakietu składają się usługi takie jak audyt, bez którego trudno rozpocząć prace pozycjonerskie.

    Pozycjonowanie stron www wymaga czasu, wiedzy i doświadczenia. Dlatego do dyspozycji dostajesz:

    • dedykowanego specjalistę SEO, który czuwa nad całym procesem pozycjonowania
    • audyt SEO, który jest wykonywany na początku współpracy oraz powtarzany go co kilka miesięcy
    • regularnie wykonywane czynności takie jak: optymalizacja treści na stronie oraz przesyłanie rekomendacji
    • weryfikowany i analizowany jest ruch na stronie
    • badana jest widoczność strony za pomocą narzędzi
    • analizę linków prowadzących do twojej strony
    • analizę fraz kluczowych

    Usługa pozycjonowania może zawierać także usługę content marketingu w postaci treści na bloga (bazę wiedzy lub poradnik).

    Ile kosztuje pozycjonowanie i co wpływa na koszty?

    Na cenę pozycjonowania serwisu ma wpływ kilka czynników. Poniżej przykładowe:

    • Historia domeny – jeżeli pozycjonowanie zaczynamy od zera czyli serwis dopiero startuje koszt pozycjonowania jest relatywnie większy na na efekty czeka się znacznie dłużej. Domeny starsze łatwiej się pozycjonuje.
    • Konkurencja – jest to bardzo ważny i krytyczny czynnik. Niejednokrotnie okazuje się, że wielkość branży oraz liczba konkurentów jest tak duża, że cena za pozycjonowania serwisu zaczyna się od kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie
    • Liczba i konkurencyjność słów kluczowych – to ile słów kluczowych chcesz pozycjonować oraz ich konkurencyjność ma duże znacznie. Pod uwagę brana jest też intencja oraz sezonowość.
    • Wielkość i typ serwisu – jeżeli serwis jest mały a konkurencja jest dużo większa staramy się omówić te kwestie i wskazać plusy i minusy strony internetowej oraz nakreślić plan jej rozwoju
    • Skala działalności – tutaj powiemy wprost – bez inwestycji w budżet nie będzie wyników w pozycjonowaniu.

    Cennik pozycjonowania za efekt

    Możliwa jest praca za efekt typu success fee w postaci bonusów (wzrost faktury o ustalony procent, success fee negocjowany co rok) za:

    • liczbę fraz w top5 wyników – min. 25%
    • przychody w ruchu organicznym – min. 50%
    • wzrost ruchu organicznego -min. 25%

    O możliwość pozycjonowania za efekt zapytaj wypełniając formularz.

    Co jeszcze wpływa na koszt pozycjonowania?

    Cennik pozycjonowania uwzględnia też to ile czasu potrzeba na wypozycjonowanie serwisu aby znaleźć się w top10 i top3 wyników wyszukania oraz jakie są cele w pozycjonowaniu. Jako cel do osiągnięcia z reguły wyznaczamy m.in.:

    • pozycje monitorowanych słów kluczowych
    • w przypadku sklepów internetowych są to przychody w ruchu organicznym
    • kliknięcia w telefon, wypełnione formularze, pobranie np. katalogu

    Narzędzia, które są niezbędne do pracy to Google Analytics, Google Search Console oraz Google Tag Manager.

    Umowa na pozycjonowanie jest podpisywana na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia.

    Zapytaj o cennik pozycjonowania strony www wypełniając poniższy formularz.

      Cena za pozycjonowanie strony www zaczyna się już od 1200 zł netto miesięcznie. Aby otrzymać szczegółową wycenę wraz ze strategią najlepiej skontaktować się i wysłać prośbę o bezpłatną wycenę.

      Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony. Okres wypowiedzenia to jeden miesiąc. Umowa jest krótka i nie zawiera "haczyków". Umowę można wypowiedzieć w dowolnym momencie - nie robimy trudności.

      To trudne do określenia ponieważ efekty mogą zależeć także od budżetu. Nie mniej jednak pierwsze efekt mogą pojawić się już po 6-7 miesiącach, natomiast w przypadku branż konkurencyjnych nawet dopiero po roku.

      Tak jest to możliwe. W tym celu prosimy o zaznaczenie tej potrzeby na etapie ofertowania.

      606 628 628