Pozycje słów kluczowych cieszą właścicieli firm (gdy są wysokie), jednak nawet niewielkie zachwiania w ich stabilności, powodują przyspieszone bicie serca. Im popularniejsze i bardziej konkurencyjne wyrażenie kluczowe, tym prestiż wynikający…
SEO
Audyt SEO to analiza serwisu pod kątem jego widoczności w wyszukiwarkach internetowych z naciskiem na wyszukiwarkę Google. Celem audytu jest wskazanie mocnych i słabych stron oraz przedstawienie rekomendacji, dzięki którym…
Prowadzenie działań marketingowych nie jest obecnie łatwym działaniem. Ciągle zmieniające się trendy i narzędzia, a także konieczność stałego odpowiadania na zmieniające się potrzeby konsumentów wymaga od nas – przedsiębiorców- bycia…
W niewielkim mieście na wschodzie Polski mieszka młoda kobieta, której pasją jest tworzenie makram. Nazywajmy ją Paulina. Paulina założyła stronę internetową, na której chce sprzedawać produkty, a także bloga, na…
Pojęcie crawl budget w naszym języku określane jest jako budżet indeksowania strony www. Najprościej rzecz ujmując, jest to ilość czasu, jaki Google poświęca danego dnia na indeksowanie witryny, czyli limit…
Teoretycznie o pozycjonowaniu, czyli SEO, powiedziano już prawie wszystko, co tylko się dało. W rzeczywistości jednak, podobnie jak cała internetowa rzeczywistość i cyfrowe media – świat optymalizacji stron www cały…
Wysoka pozycja w Google jest ważna dla każdej firmy prowadzącej biznes w Internecie. Pozwala na zwiększenie ruchu w witrynie, a przez to pozyskanie nowych klientów. Pozycjonowanie strony wymaga skupienia się…
Większość właścicieli stron internetowych i sklepów online powierza pozycjonowanie ich witryn specjalistom. Nie można się temu dziwić, ponieważ SEO TO dość skomplikowana kwestia, nieumiejętne działania są w stanie sprawić, że…
Dzisiejsze standardy panujące wśród klientów bardzo mocno wywindowały ich oczekiwania wobec dostarczanych im treści. O ile kiedyś firmy prezentujące swoją ofertę w internecie nie musiały zanadto skupiać się nad ich…
Właściciele sklepów online muszą radzić sobie z kwestią rotacji asortymentu w nich dostępnych. Często nowe wersje produktów zastępują produkty przestarzałe lub takie, które do tej pory nie cieszyły się popularnością…