W e-commerce, święta są bardzo ważne. Jest to czas, kiedy ludzie spędzają więcej czasu w Internecie i kupują więcej niż zwykle. Dlatego też, ważne jest aby przedsiębiorcy wiedzieli, jak skutecznie …
-
-
Darmowe porady SEO
Opisy kategorii w sklepie internetowym – co powinny zawierać?
Autor InClickAutor InClickSklepy internetowe opierają swoją funkcjonalność na podziale towarów na kategorie. Dzięki temu łatwo odnaleźć interesujące nas produkty, a także sprawnie przejrzeć asortyment sklepu. Opisy kategorii w sklepie internetowym powinny zawierać …
-
Czy wiesz, co to jest persona? Jest to przydatne narzędzie do zrozumienia swoich klientów, które może pomóc Ci w tworzeniu lepszych produktów i usług. W tym wpisie na blogu wyjaśnimy, …
-
Darmowe porady SEO
Opisy produktów w sklepie internetowym – jak napisać, gdy jest ich wiele
Autor InClickAutor InClickSklepy internetowe mają to do siebie, że oferują bardzo dużą ilość produktów. To sprawia, że opisy tych produktów muszą być napisane w taki sposób, aby klienci mogli je odczytać i …
-
Darmowe porady SEO
Pozycjonowanie za efekt czy w abonamencie – czy takie SEO się opłaca?
Autor InClickAutor InClickPytanie o pozycjonowanie za efekt wraca dość często w pytaniach od klientów. Szczególnie dotyczy to klientów, którzy są przyzwyczajeni do takiego modelu rozliczeń oraz takich, którzy sparzyli się na współpracy …
-
Jeśli chodzi o sklepy internetowe, istnieje wiele różnych sposobów, aby przejść o rzeczy. Możesz mieć prostą stronę z kilkoma produktami, lub możesz stworzyć cały sklep eCommerce ze stronami produktów, koszykami …
-
Podczas pisania opisów produktów ważne jest, aby unikać typowych błędów. Jeśli popełnisz te błędy, możesz stracić potencjalnych klientów i sprzedaż. W tym artykule omówimy, czego należy unikać podczas pisania opisów …
-
Darmowe porady SEO
Co się stanie gdy przestaniesz pozycjonować swoja stronę?
Autor InClickAutor InClickProces pozycjonowania jest procesem długim, rozciągniętym w czasie. Na wyniki trzeba czasem czekać kilka a nawet kilkanaście miesięcy – zależnie od trudności branży, konkurencji oraz samych nakładów na pozycjonowanie. Wielu …
-
Czy Twoja firma posiada sklep internetowy? Jeśli nie, to powinieneś zastanowić się nad jego uruchomieniem. Sklepy internetowe są obecnie bardzo popularne i coraz więcej osób korzysta z tego typu rozwiązań. …
-
Facebook jest potężnym narzędziem marketingowym, które może być wykorzystane do zaangażowania klientów i zwiększenia sprzedaży. W tym wpisie omówimy, jak wykorzystać Facebook do jego pełnego potencjału i stworzyć udane kampanie …