Współczesne technologie pozwalają przedsiębiorstwom znaleźć się bliżej odbiorcy, niż kiedykolwiek wcześniej było to możliwe. Telefony, tablety, smartfony, a także media społecznościowe sprawiają, że marki mogą śledzić aktywność potencjalnych klientów niemal …
SEM
-
-
Remarketing to narzędzie, które powinien znać każdy przedsiębiorca działający w branży e-commerce. Prowadzić można go za pomocą Google Ads. Aby to jednak było możliwe, konieczne jest stworzenie list remarketingowych. Tworzy …
-
Remarketing kojarzy się przede wszystkim z banerami Google. Podążają z one za użytkownikami sieci, można nawet powiedzieć, że prześladują ich. W rzeczywistości jednak mają one przypominać o porzuconym koszyku, niedokończonych …
-
SEMCo to marketing
Dlaczego reklamy nie wyświetlają się – najczęstsze powody
Autor InClickAutor InClickReklamy Ads to te najpopularniejsze. Korzystają z nich zarówno e-sklepy, jak i firmy oferujące swoje usługi w sieci. Ich celem może być zarówno zwiększenie zysków ze sprzedaży, jak i budowa …
-
SEMe-commerce
Jak zaplanować strategię reklam Ads dla sklepu internetowego?
Autor InClickAutor InClickReklamy w wyszukiwarce Google, czyli linki sponsorowane Ads uznawane są za jedną z najlepszych form reklamy dla sklepów internetowych. Pozwalają pozyskać wartościowy ruch, nowe leady, a w konsekwencji zwiększyć zyski …
-
W XXI wieku spotkać możemy biznesy nieprawdopodobne – sprzedające towary czy usługi niecodzienne, nietypowe. Natrafiając na taką ofertę, rodzi się w nas pytanie: jakim cudem taki biznes funkcjonuje, jak się …
-
Google to wyszukiwarka, której nikomu nie trzeba przedstawiać. Zapewne korzystasz z niej codziennie, szukając potrzebnych Ci informacji do pracy czy w życiu codziennym. Jednym z powodów jej popularności jest wysoka …
-
Co zrobić, aby zarabiać więcej? Jak przyciągnąć klientów do swojego sklepu internetowego? Jak poprawić wskaźnik konwersji? Te pytania zadaje sobie każdy przedsiębiorca działający w Internecie. Szukając odpowiedzi na nie, na …
-
Przedsiębiorcy, którzy swoje produkty sprzedają w Internecie, chętnie korzystają z kampanii produktowych. Te uznawane są za jedną z najskuteczniejszych form do zachęcenia odbiorców do zakupów online. Jeszcze do niedawna takie …
-
Praca marketingowca to nie tylko kreatywne działania, ale w dużej mierze ogrom analityki. Codziennie trafiają do nas tysiące danych, z których trzeba wyciągnąć te najważniejsze. Mnogość informacji, którymi jesteśmy atakowani, …